جلوگیری از خزنده‌های تقلبی گوگل در وردپرس WordPress

جلوگیری از خزنده‌های تقلبی گوگل در وردپرس WordPress :

پس از نصب و فعال سازی افزونه Wordfence Security منویی با نام Wordfence در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد. روی این منو کلیک کرده و سپس به زیر منوی Firewall رفته و همانند تصویر زیر به تب Rate Limiting مراجعه کنید تا بتوانید خزنده‌های تقلبی که قصد دارند سایت شما را مورد خزش و بررسی قرار داده و قصد دارند از راه‌های مخرب سایت شما را مورد حمله قرار دهند شناسایی کنید.

Immediately block fake Google crawlers: با فعال کردن این گزینه امکان خزش سایت توسط بات‌های تقلبی که با عنوان گوگل وارد عمل می‌شوند غیرفعال شده و میتوانید از حملات مخربانه توسط این بات‌های فیک جلوگیری کنید.

How should we treat Google’s crawlers: این گزینه را مشابه تصویر روی حالت Verifiedقرار بدین تا امکان دسترسی به بات‌های گوگل برای سایت شما فراهم باشد.

If anyone’s requests exceed: از این بخش میتونید تا تعداد تقاضای دسترسی بات را مشخص کرده و اگر تعداد بیش از این مقدار بود این بات را بلاک کنید.

If a crawler’s page views exceed: از این بخش میتونید تا امکان بلاک کردن برای حالتی که صفحه نمایش خزنده بیش از مقدار تعیین شده بود فراهم کنید.

If a crawler’s pages not found (404s) exceed: با استفاده از این بخش میتوانید تا تعداد صفحات ۴۰۴ که توسط خزنده در هر بار خزش پیدا میشود را تعیین کنید تا اگر بیش از مقدار تعیین شده بود آن را بلاک کنید.

If a human’s page views exceed: اگر صفحاتی که برای یک کاربر واقعی نشان داده می شود بیش از مقدار تعیین شده باشه میتوانید تا امکان دسترسی برای این خزنده را ببندید. چرا که در بسیاری از موارد بات‌ها طوری رفتار می‌کنند که صفحات شما را به صورت غیرعادی به چندین کاربر نمایش می‌دهند.

How long is an IP address blocked when it breaks a rule: با استفاده از این گزینه هم میتوانید تا باتی را که هر یک از این شرایط را نقش میکند را برای مدتی از دسترسی به سایت محروم کنید.

سایر گزینه‌ها نیز به همین ترتیب برای صفحات ۴۰۴ برای یک کاربر واقعی خواهد بود.

برای آشنایی با نحوه نصب و راه اندازی افزونه وردفنس به لینک زیر مراجعه کنید :

نحوه نصب و راه اندازی افزونه وردفنس Wordfence Security

برای آشنایی با مفهوم افزونه وردپرس به لینک زیر مراجعه کنید :

درباره افزونه وردپرس WordPress Plugins

برای آشنایی با روش نصب افزونه وردپرس از طریق جستجوگر افزونه به لینک زیر مزاجعه کنید :

نصب افزونه Install Plugins از طریق جستجوگر افزونه ها